Prázdniny
podzimní: 26. 10. (čtvrtek) a 27. 10. 2023 (pátek)
vánoční: 23. 12. 2023 (sobota) – 2. 1. 2024 (úterý). Vyučování bude zahájeno ve středu 3. 1. 2024.
pololetní: 3. 2. 2024 (pátek)
jarní: 4. 3. - 10. 3. 2024
velikonoční: 28. 3. 2024 (čtvrtek). 7. 4. 2023 (pátek) svátkem dle zákona č. 245/2000 Sb.
hlavní: 29. 6. – 1. 9. 2024
Ředitelské volno
29. 9. 2023 (pátek po státním svátku)
20. – 22. 12. 2023 (středa až pátek před vánočními prázdninami)
27. 3. 2024 (středa před velikonočními prázdninami)
Pedagogické rady
6. 9. 2023
11. 1. 2024
5. 6. 2024
V průběhu školního roku se budou rovněž konat další pedagogické porady či setkání s různým obsahem a zaměřením.
Třídní schůzky
7. 9. 2022: Společná informační třídní schůzka (informace k organizaci školního roku 2021/2022)
6. – 30. 9. 2022: Tripartitní schůzky týkající se žáků vzdělávaných podle individuálního vzdělávacího plánu (třídní učitel, rodič, žák, asistent pedagoga) - termín bude domluven individuálně
1. – 30. 11. 2022: Tripartitní schůzky týkající se žáků bez individuálního vzdělávacího plánu (třídní učitel, rodič, žák) - termín bude domluven individuálně
11. 1. 2023: Společná informační třídní schůzka (informace o výsledcích školní práce za 1. pololetí)
13. 3. – 14. 4. 2023: Tripartitní schůzky týkající se všech žáků (třídní učitel, rodič, žák) - termín bude domluven individuálně
17. 5. 2023: Společná informační třídní schůzka (informace o prospěchu a chování za 2. pololetí)
Veškeré další konzultace s učiteli probíhají v rámci pravidelných konzultačních hodin, na základě individuální domluvy.
Zápis do 1. ročníku
Bude upřesněno s dostatečným předstihem
Třídnické dny
27. 9. 2023 (úterý)
16. 11. 2023 (středa)
23. 2. 2024 (pátek)
16. 4. 2024 (čtvrtek)
{{{{{
Smyslem třídnických dnů je podpora dobrého třídního klimatu, hezkých vzájemných vztahů mezi spolužáky a v neposlední řadě i posilování pozitivního vztahu mezi žáky a třídním učitelem, případně asistentem pedagoga působícím v dané třídě.
Náplň třídnického dne je plně v kompetenci třídního učitele. Primárně by se mělo jednat o činnost, která bude zážitková, společná a bude zohledňovat zájmy, potřeby a další specifické charakteristiky konkrétní třídy.
Na náplni a realizaci třídnického dne by se měli aktivně podílet žáci třídy, každý třídnický den by měl sledovat určitý cíl a ideálně směřovat ke konkrétním výstupům. Třídnické dny by měly rozvíjet kompetence žáků – samostatné přemýšlení, komunikaci, spolupráci a další.
Náměty pro třídnické dny:
Při přípravě a realizaci třídnických dnů může třídní učitel spolupracovat také s rodiči žáků či dalšími osobami, které mohou být pro náplň třídnického dne přínosem.
}}}}}
Copyright © 2018 - 2023 | Základní škola Trmice &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů