Prázdniny
podzimní: 26. 10. (středa) a 27. 10. 2021 (čtvrtek)
vánoční: 23. 12. 2022 (pátek) – 2. 1. 2023 (pondělí). Vyučování bude zahájeno ve středu 4. 1. 2023.
pololetní: 3. 2. 2022 (pátek)
jarní: 27. 2. – 5. 3. 2023
velikonoční: 6. 4. 2023 (čtvrtek). 7. 4. 2023 (pátek) svátkem dle zákona č. 245/2000 Sb.
hlavní: 1. 7. 2021 – 31. 8. 2022
Ředitelské volno
18. 11. 2022 (pátek po státním svátku)
20. – 22. 12. 2022 (úterý až čtvrtek před vánočními prázdninami)
3. 1. 2023 (úterý po vánočních prázdninách)
Pedagogické rady
5. 9. 2022
11. 1. 2023
7. 6. 2023
Zachováme pravidelné měsíční porady pedagogů přípravné třídy a prvních tříd, pedagogů 1. stupně, pedagogů 2. stupně a asistentů pedagoga dle rozpisu
Třídní schůzky
7. 9. 2022: Společná informační třídní schůzka (informace k organizaci školního roku 2021/2022)
6. – 30. 9. 2022: Tripartitní schůzky týkající se žáků vzdělávaných podle individuálního vzdělávacího plánu (třídní učitel, rodič, žák, asistent pedagoga) - termín bude domluven individuálně
1. – 30. 11. 2022: Tripartitní schůzky týkající se žáků bez individuálního vzdělávacího plánu (třídní učitel, rodič, žák) - termín bude domluven individuálně
11. 1. 2023: Společná informační třídní schůzka (informace o výsledcích školní práce za 1. pololetí)
13. 3. – 14. 4. 2023: Tripartitní schůzky týkající se všech žáků (třídní učitel, rodič, žák) - termín bude domluven individuálně
17. 5. 2023: Společná informační třídní schůzka (informace o prospěchu a chování za 2. pololetí)
Veškeré další konzultace s učiteli probíhají v rámci pravidelných konzultačních hodin, na základě individuální domluvy
Zápis do 1. ročníku
Bude upřesněno s dostatečným předstihem
Třídnické dny
6. 9. 2022 (úterý)
16. 11. 2022 (středa)
24. 2. 2023 (pátek)
4. 5. 2023 (čtvrtek)
{{{{{
Smyslem třídnických dnů je podpora dobrého třídního klimatu, hezkých vzájemných vztahů mezi spolužáky a v neposlední řadě i posilování pozitivního vztahu mezi žáky a třídním učitelem, případně asistentem pedagoga působícím v dané třídě.
Náplň třídnického dne je plně v kompetenci třídního učitele. Primárně by se mělo jednat o činnost, která bude zážitková, společná a bude zohledňovat zájmy, potřeby a další specifické charakteristiky konkrétní třídy.
Na náplni a realizaci třídnického dne by se měli aktivně podílet žáci třídy, každý třídnický den by měl sledovat určitý cíl a ideálně směřovat ke konkrétním výstupům. Třídnické dny by měly rozvíjet kompetence žáků – samostatné přemýšlení, komunikaci, spolupráci a další.
Náměty pro třídnické dny:
Při přípravě a realizaci třídnických dnů může třídní učitel spolupracovat také s rodiči žáků či dalšími osobami, které mohou být pro náplň třídnického dne přínosem.
}}}}}
Copyright © 2018 - 2023 | Základní škola Trmice &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů